Tayland’dan Selamlar.

Merhaba blog okuyucuları.

Bu blogta kızkardeşim ile beraber yapacağımız ve Tayland’dan başlayıp Malezya, Endonezya, Laos gibi ülkeleri ziyaret etmeyi planladığımız gezi ile ilgili yazı ve fotoğrafları paylaşacağız.

Surly LHT

Evrim ve tur bisikleti. Surly LHT

Şu ana kadar Bangkok’a gelmeyi, bisikletlerimizi ve diğer ekipmanlarımızı almayı başardık. Elif kendisinin ilk turu için biraz daha ekonomik bir bisiklet almayı tercih etti; seçtiği bisiklet benim önceki turda kullandığıdığım bisiklet ile aynı model Trek FX. Ben ise kendim için biraz daha özel bir bisiklet şeçimi yaptım. Surly LHT. Bu bisikleti Türkiyede bulmak çok zor o yüzden de pek bilinen bir bisiklet değil. Fakat aslında oldukçe populer bir tur bisikletidir. Çelik kadrolu, xt donanımlı ve duruma göre 26″ yada 28″ lastik takabileğiniz bir tur bisikletidir. Çelik kadrolu oluşundan dolayı bisiklet çok sert. Zemindeki en ufak pürüz bile hissediliyor.

Dubai Havaalanında aktarma için beklerken...

Sanırım ikimizde kısa sürede Bangkok’tan ayrılma konusunda hemfikiriz. Burada 3 gündür sabahtan akşama kadar yürüyoruz. Akşamları o kadar bittik otele varıyoruz ki buranın saati ile akşam 8-9 gibi uyuyakalıyoruz. Artık Bangkok’u iyice öğrendiğimizden yerel otobüslerle istediğimiz yere gidebiliyoruz. Ama İstanbul kadar büyük bir kent insanı çok yoruyormuş. Yarın turumuza başlamayı planlıyoruz. Sanırım ilk olarak tren ile şehirden uzaklaşmayı deneyeceğiz. Yaklaşık 100km ilerideki Kanchanaburi yada Biraz daha güneyinde bir başka kent ile durağımız olabilir. Bu turda güneye yani Malezya ya giderken kıyıdan uzakta pedallamaya çalışacağız. Bisiklet aldığımız mağazaların birisinde Burma sınırında ki dağlık yolun Tayland’ın en keyifli yollarından birisi olduğuna dair bir duyum aldık. Denizden uzakta ama denizi arada sırada da olsa görerek gideceğimiz bu yol sanırım bir süre sonra iki denizin arasında kalacak. Bisiklet üzerinde bir tarafında bir okyanusa diğer tarafında bir başka okyanusa bakarak pedallayacağız. Şimdilik anlatacaklarım bu kadar. Tura başlamadan tur hakkında konuşmak biraz kotü bir durum ama sanırım yarına kadar sabredemedim. Yolda tekrar haberleşeceğiz mutlaka. Şimdilik hepinize selamlar sevgiler.

Bangkok.

17 thoughts on “Tayland’dan Selamlar.

1. Sevgili Elif ve Evrim, cok guzel bir turunuzu bizler heyecanla takip ediyoruz. Inanin ki gunun bircok aninda kalplerimiz sizlerle. Zor sartlarda vakit ayirip bizleri habersiz birakmadiginiz icin tesekkurler. Yolunuz acik olsun, sevgiler…

• Merhaba,
      Sanırım turumuz keyifli geçiyor. Şöyle bir yazdıklarıma bakınca yaşanan güzel günleri, geçtiğimiz güzel kasabaları tekrar hatırlıyorum. Sanırım birazda yaşananları unutmamak için yazıyorum. Yani biraz sizin için biraz kendim için. Bu şekilde daha keyifli hale geliyor…

2. pic (look good) and story(I thinks it interest) of thailand look bye foreigner
    I’m thai people most happy
    thanks you to tell this………..thanks

3. merhaba,

bloğunuzu yeni keşfettim. gerçekten de güzel, bir o kadar da özenilecek bir seyahat oluyor gördüğüm kadarıyla. umarım hep böyle devam eder. birilerinin de benim gibi yolda olması gerçekten de çok güzel. katıpte olacağım. iyi yolculuklar..

4. Evrimciğim,turunuz gerek hazırlanışı,gerek anlatımı ve fotografları ile harika.Günlük gibi bu turu paylaşman sizin içinde çok yararlı.Not tutmuş oluyorsunuz.Yolunuz açık olsun.

5. Gittigin yerleri cok guzel incelemessin. Cok kayda deger bilgiler var. Saniyorum Elif yazmaktan cok hoslanmiyor veya yaziyorsada yayinlamak istemiyor. Halbuki bu blogun aralarina Elif’in de gozlemlerini serpistirsen ve onun bakis acisindan da yaptiginiz harikulade seyahati okusak. Sevgi ve selam.

• Altuğ bey,Evrim ve Elif kendi imkanları dahilinde iş bölümü yapmış görünüyorlar.İnternet bulmak,onları yazmak,paylaşmak,fotografları düzenlemek zaman alıcı olmalı.Evrim,bu paylaşımları günlük gibide tutuyor.Hem bizimle paylaşıyor,hemde tur günlüğüne yazıyor.Sizin öneriniz güzel bir öneri ama,onların ve oraların şartlarını bilemiyoruz…

6. iyi turlar arkadaşlar. blogunuzu okumak istemiyorum 🙂 çünkü yollar beni her saniye çağırırken zaten, bu tür bloglar beni iyice yoldan çıkarıyorlar. daha yeni bir yıllık bir turdan döndüm. yolunuz açık olsun.

çok istedim bak yine yollara düşmeyi. offf…. neyse sabit hayatın güzel bir şeklini yaşıyorum en azından, şimdilik ekme biçme zamanı.

sevgiler

PS: muhtemelen dayanamayıp sayfalarını çevirmeye başlayacağım bloğun yine 🙂

7. Bu gün,tur yazılarını tekrar okumaya karar verdim.Her gün bir bölüm yazısını okuyacağım.Fotograflara bakacağım.